اجتماعی

ساخت وبلاگ

دوربين مداربسته خودرو چيست

تصادفات سرقت و … همه اين ها دلايلي هستند که ضرورت استفاده از دوربين مداربسته خودرو را در وسايل نقليه عمومي و خصوصي افزايش مي دهد. با وجود يک سيستم نظارتي کامل و مستقل بر روي وسيله نقليه امنيت مسافران و راننده تا حد زيادي تامين مي شود. کاربرد دوربين مداربسته که اصطلاحا به آنها mobile camera نيز گفته مي شود اغلب در مشاغلي است که با انواع خودرو هاي سبک و سنگين سر و کار دارند مانند سرويس مدارس، سيستم حمل و نقل عمومي و … حوادثي که در اين گونه مشاغل رخ مي دهد باعث مي شود تا براي ثبت چگونگي وقوع آنها به يک سيستم مداربسته نياز باشد. به ويژه در هنگام تصادفات وجود يک دوربين براي شناسايي فرد مقصر بسيار مفيد است و چنانچه فرد خاطي از صحنه تصادف متواري شود نيز با کمک تصاوير ضبط شده موضوع راحت تر قابل پيگيري خواهد بود.

انواع دوربين مداربسته مناسب براي وسايل نقليه

با توجه به اينکه انجام اقدامات سريع و به موقع در هنگام وقوع حوادث عمدي و يا غيرمترقبه از ضرورت بسيار بالايي برخوردار است وجود دوربين مداربسته خودرو جهت حفظ ايمني در سيستم حمل و نقل عمومي مي تواند بسيار کمک کننده باشد. با وجود اين سيستم مي توان امنيت مسافران و وسايل همراه آن ها را در سفر ها تامين نمود. براي تجهيز وسايل نقليه مي توان از هر دو نوع دوربين آنالوگ HD و تحت شبکه استفاده نمود.

آنالوگ HD

دوربين هاي مداربسته آنالوگ از ديرباز تا کنون مورد استفاده قرار مي گرفته اند خب امروزه انواع مختلفي از آنها با تکنولوژي پيشرفته تر به بازار آمده اند که به خوبي پاسخگوي نياز مشتريان هستند. براي داشتن يک سيستم مداربسته آنالوگ نيازمند يک نمايشگر مناسب براي مشاهده، يک دستگاه ضبط کننده براي ضبط و مديريت تصاوير و يک يا چند دوربين آنالوگ HD با توجه به نوع وسيله نقليه خود خواهيد بود.

تحت شبکه

دوربين هاي تحت شبکه نيز با کيفيت تصوير بالا و کارکرد فوق العاده اي که دارند مي توانند به عنوان دوربين مداربسته خودرو استفاده شوند. با استفاده از اين دوربين ها مي توانيد تصاويري يکدست و با کيفيت داشته باشيد اين نوع از دوربين ها مي توانند به خوبي فضاي داخلي و خارجي وسيله نقليه را پوشش دهند. همچنين با توجه به تکنولوژي ضد لرزش يا anti-vibration بکار رفته در اين نوع از دوربين ها ديگر نگران تکان ها و لرزش هايي که بر اثر حرکت خودرو ايجاد مي شود نباشيد.

بيشتر بخوانيد: تي وي تي    اچ ار يو اي  

انواع راهکار هاي نصب دوربين مداربسته خودرو

نصب در فضاي داخلي

نصب دوربين مداربسته خودرو در فضي داخلي ماشين روش به نسبت امن تري است زيرا دوربين از دسترس افراد خرابکار و يا تاثير عوامل طبيعي مانند باد، باران، طوفان و … در امان مي ماند. در فضاي داخلي خودرو مي توانيد دوربين را به صورت مخفي نصب نماييد که از ديد سارقين پنهان بماند. برق دوربين ها و ساير دستگاه ها را مي توانيد با اتصال به برق خودرو تامين کنيد در غير اين صورت براي حل مشکل برق مورد نياز نيز مي توانيد از نوع باتري دار اين دوربين ها استفاده نماييد. اما بايد توجه داشته باشيد که اشکال عمده اي نيز در اين روش وجود دارد و آن اين است که شيشه خودرو مانع از رسيدن نور IR دوربين به خارج از آن و رسيدن به سوژه مورد نظر مي شود. بنابراين نصب دوربين مداربسته خودرو در فضاي داخلي براي تصويربرداري در شب مناسب نخواهد بود.

نصب در فضاي خارجي

اگرچه نصب دوربين مداربسته خودرو در فضاي خارجي مشکلاتي از قبيل دستکاري يا قرار گرفتن در معرض هواي نامساعد را در پي دارد اما باعث مي شود تا بهترين پوشش تصوير را داشته باشيد. از آنجايي که در اين روش ديگر مشکل تابش نور IR مانند روش اول در ميان نيست مي توانيد از دوربين هاي ديد در شب نيز استفاده کنيد و حتي در شب نيز تصاوير با کيفيتي داشته باشيد.

دوربين خودرو چيست چگونه کار مي کند

دوربين خودرو چيست سوالي که ممکن است بيشتر صاحبان خودرو به دنبال پاسخ آن باشند. به علت وقايعي که براي اتومبيل افراد و يا اطرافيانشان رخ داده است به آنها پيشنهاد نصب دوربين خودرو داده شده است. در اين مطلب سعي داريم شما را با دوربين مداربسته خودرو آشنا کنيم تا در صورت نياز با آگاهي بيشتري اقدام به خريد دوربين ماشين نمائيد.

 

1. دوربين خودرو چيست

دوربين خودرو يا Dash cam دوربين مداربسته اي که در ابعاد کوچک طراحي شده است و کاربردهاي مختلفي در ماشين دارد. مهم‌ترين آنها تصويربرداري از جلو، عقب و داخل کابين ماشين است. اين دوربين‌ها تمامي وقايع داخل و اطراف ماشين را ضبط مي کند. در بعضي از مدل‌هاي اين دوربين مي توانيد تصاوير را به صورت آنلاين بر روي تلفن همراه خود مشاهده کنيد و از سلامت اتومبيل و وقايع اطراف آن مطلع شويد.

 

2. کاربرد دوربين مداربسته ماشين

با تعريفي که از اين دوربين در بالا گفته شد به راحتي مي توانيد حدس بزنيد کاربردهاي دوربين خودرو چيست. خودرو نيز بخشي از سرمايه افراد و حفظ آن از دست سارقين يک موضوع مهم براي صاحبان آن محسوب مي شود. همچنين آگاهي از چگونگي آسيب ديدن اتومبيل و يا برخورد ساير خودروها با آن در صورت پارک بودن اتومبيل نيز از اهميت برخوردار است. خصوصا اتومبيل هاي گران قيمت که بسياري براي فرار از پرداخت هزينه هاي بالاي آن پس از برخورد با اتومبيل سريعا محل را ترک مي کنند. دوربين ماشين يک ابزار ياري رسان به مالکين خودروست تا در صورت تصادف و يا آسيب ديدن خودرو از چگونگي آن مطلع شوند. به اين ترتيب مي توانند موضوع را به صورت مستند پيگيري نمايند.

ثبت وقايع سفر و جاده

دوربين هاي ماشين مي توانند در سفرها از رويدادها ، مکان ها و لحظه هاي خوب سفر تصويربرداري کنند. بنابراين کاربرد ديگر دوربين خودرو را مي توان ثبت لحظات سفر و تصاوير جاده عنوان کرد.

بيشتر بخوانيد:   داهوا     تياندي

دوربين کنترل سرعت جاده

براي آشنايي با نحوه کار دوربين هاي کنترل سرعت پليس و چگونگي ثبت سرعت توسط اين دوربين مقاله دوربين کنترل سرعت پليس چگونه کار مي کند را مطالعه کنيد.

دوربين دنده عقب

در بيشتر مدل ‌هاي دوربين خودرو، لنز کوچکي وجود دارد که مي توان از آن به عنوان دوربين دنده عقب استفاده کرد. نحوه کار به اين ترتيب است که دوربين بايد روي سپر عقب خودرو نصب شود. برق دوربين نيز از چراغ دنده عقب خودرو تامين شود.در نتيجه هر زمان که دنده خودرو به حالت دنده عقب قرار گيرد دوربين به صورت اتوماتيک روشن مي‌شود و شروع به تصوير برداري خواهد کرد. تصاوير عقب خودرو بر روي نمايشگر اتومبيل، براي راننده به نمايش در مي آيد. راننده از طريق تصاوير دريافت شده مي تواند بر ناحيه عقب خودرو اشراف داشته باشد.

پارک کردن اتومبيل براي رانندگان مبتدي و حتي افراد حساس و دقيق مي تواند کمي چالش بر انگيز باشد. با استفاده از دوربين هاي مداربسته خودرو، تصويري از فضاي پشت اتومبيل در اختيار راننده قرار مي گيرد. در نتيجه محدوده پارک براي راننده کاملا مشخص مي شود. دوربين عقب خودرو مانند يک هدايت گر است که با استفاده از آن مي توانيد پارک اصولي داشته و از آسيب ها و تصادفات احتمالي ماشين، هنگام پارک جلوگيري کرد.

 

3. ويژگي دوربين مداربسته اتومبيل

دوربين مداربسته خودرو داراي چند  لنز است و قابليت نصب بر روي هر قسمت اتومبيل را دارد.  دوربين خودرو بيشتر در وسايط نقيله عمومي از جمله سرويس مدارس و دانشگاه ها و اتوبوس هاي شهري و بين شهري مورد استفاده قرار مي گيرد. اکثر دوربين هاي مداربسته ماشين داراي ميکروفن نيز هستند.

مجهز به GPS:

مزيت GPS در دوربين خودرو چيست؟ نشان دادن موقعيت دقيق خودرو در فيلم امکاني است که در صورت مجهز بودن دوربين ماشين به GPS ميسر است. همچنين مسيري که طي شده است و سرعت خودرو را نيز نشان مي‌دهد. GPS قابليتي است که براي دوربين ماشين ضروري نيست اما مفيد است.

داراي سنسور ضد لرزش:

لرزش و تکان محل نصب دوربين روي کيفيت تصوير دوربين تاثير گذار است. خودرو در حال حرکت نيز دچار لرزش مي شود. با استفاده از اين قابليت دوربين طوري تنظيم مي‌شود که لرزش خودرو روي ضبط تصاويراثر نگذارد. دوربين ماشين در زمان حرکت خودرو يا توقف آن تصويري با کيفيت يکسان ارائه مي دهد.

قابليت Wifi:

کاربرد واي فاي در دوربين خودرو چيست؟ قابليت Wi-Fi امکان انتقال تصاوير به صورت بي‌سيم از دوربين خودرو را به تبلت و تلفن همراه فراهم مي سازد. اين قابليت نيز براي دوربين خودرو ضروري نيست ولي مفيد است. برخي از دوربين هاي خودرو يا dash cam ها به صورت سيم کارت خور هستند.

حافظه دوربين ماشين:

دوربين‌ مداربسته خودرو در مدل‌هاي مختلف از 32 تا 64 گيگابايت حافظه پشتيباني مي‌کنند. همچنين مدل هايي وجود دارند که پس از پر شدن حافظه، تصاوير جديد را روي تصاوير قبل ذخيره نمايند. حتي در بعضي از مدل ها  امکان ذخيره تصاوير به طور مستقيم روي تلفن همراه نيز است.

 

4. نمايشگر دوربين هاي خودرو

اکثر دوربين‌هاي ماشين داراي يک نمايشگر هستند که در جلوي ماشين نصب مي‌شود. راننده تصاوير دوربين هاي ماشين را از طريق نمايشگر مشاهده مي نمايد. البته جدا از نمايشگر دوربين مداربسته ماشين مي‌توانيد از نمايشگر ديگري نيز استفاده کنيد. نمايشگر را مي توان به دستگاه پخش ماشين نيز متصل کرد.

 

5. منبع تغذيه دوربين ماشين

دوربين‌هاي خودرو داراي يک باتري هستند. باتري دوربين اين امکان را ايجاد مي کند که دوربين چندين ساعت به صورت مداوم روشن باشد و تصاوير را ضبط کند. در سفرها و زمان هاي طولاني باتري به تنهايي جوابگو نيست. به همين علت امکاني در دوربين هاي ماشين در نظر گرفته شده است که از برق ماشين نيز بتوانند تغذيه شوند. هنگامي که ماشين خاموش است دوربين  از باتري خود استفاده مي کند. اکثر مدل هاي دوربين ماشين مي توانند به شارژر فندکي خودرو متصل شوند.

 

6. پارکينگ مد در دوربين خودرو چيست

يکي از ويژگي‌هاي امنيتي دوربين‌ مداربسته خودرو حالت پارکينگ دوربين است. اگر دوربين مداربسته ماشين داراي مد پارکينگ باشد مي‌توانيد از پارک کردن و امنيت خودروي خود اطمينان داشته باشيد. در صورت فعال کردن مد پارکينگ دوربين خودرو، تا نيم ساعت بعد از خاموش شدن خودرو  به تصويربرداري ادامه مي‌دهد. سپس به حالت hibeation  يا حالت آماده باش قرار مي گيرد با وارد آمدن ضربه‌ و يا حرکت اتومبيل ضبط تصاوير شروع مي شود.

در اين مدت اگر دوربين داراي Wifi باشد با تلفن همراه تصاوير دوربين را مي توان مشاهده کرد. اگر اين ويژگي در دوربين نباشد مي توان بعد از مراجعه به خودرو فيلم هاي ضبط شده بر روي حافظه دوربين را مشاهده کرد. دوربين هاي خودرو که از اين قابليت پشتيباني مي کنند داراي باتري هستند تا هنگامي که خودرو خاموش است نيز دوربين بتواند تصاوير را ضبط نمايد. با استفاده از اين قابليت دوربين مداربسته ماشين از پارک اتومبيل خود در پارکينگ هاي عمومي و يا مکان هايي که امنيت آنها تضمين شده نيست، آسوده خاطر باشيد.

 

7. انواع دوربين مداربسته ماشين

دوربين مداربسته ماشين از نظر شکل ظاهري، اندازه، فضاي ذخيره سازي و محل نصب انواع مختلفي دارند. بعضي از آنها در پشت اتومبيل، برخي در جلو و برخي به سقف و آينه اتومبيل و… متصل مي شوند. بر اساس نياز و ساير ويژگي هاي دوربين هاي ماشين نوع دوربين را انتخاب کنيد.

دوربين خودرو ??? درجه

اين نوع از دوربين مداربسته خودرو از چهار عدد دوربين تشکيل شده است.  اين دوربين ها را مي توان در زير آينه بغل، روي سپر عقب خودرو و همچنين روي سپر جلوي خودرو قرار داد. در نتيجه امکان ديد با زاويه ??? درجه بر روي مانيتور خودرو براي راننده فراهم مي شود. استفاده از دوربين خودرو 360 درجه به علت ديد راننده از تمام ابعاد خودرو پارک در محل هاي باريک را راحت تر مي کند. همچنين از بسياري از تصادفات و برخورد با موانع جلوگيري مي شود. اين نوع دوربين مداربسته ماشين علاوه بر ثبت و ذخيره تصاوير، آنها را به صورت زنده و با کيفيت عالي به راننده خودرو ابلاغ مي نمايد. از ويژگي دوربين ماشين ??? درجه تشخيص صدا است. دوربين 360 درجه خودرو داراي Gps  نيز است که در زمان سرقت اتومبيل رديابي اتومبيل را امکان پذير مي کند.

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 180 تاريخ : جمعه 31 تير 1401 ساعت: 11:34

دستگاه بخور سرد

دستگاه بخار مناسب، گلودرد را کاهش مي دهد ، خارش چشم و بيني را کاهش مي دهد ، خشکي پوست را تسکين مي دهد و در درمان سردردهاي سينوسي و ميگرن موثر است. برخي از کودکان و بزرگسالان دچار خون دماغ مي شوند که علت بسياري از آنها خشکي هوا است و با انتخاب بهترين دستگاه بخور سرد و گرم و خريد آن مي توان مجاري تنفسي خشک را کاهش داد و خونريزي مکرر بيني را درمان کرد.

دستگاه بخور چيست؟

دستگاه‌ بخور، وسيله اي است که آب يا مايعات ديگر را به بخار تبديل مي کند که هواي خشک محيط شما را مرطوب مي کند. اين دستگاه براي مناطق خشک آب و هوايي مناسب است.

 

از دستگاه‌هاي بخور يا رطوبت ساز از زمان هاي بسيار قديم و به اشکال مختلف استفاده مي شده است. اين دستگاه که هم براي مصارف خانگي و هم براي استفاده هاي صنعتي مورد استفاده قرار مي گيرد ، در مدل ها و طرح هاي مختلف موجود است.

 

اما هنگام خريد دستگاه بخور ، علاوه بر قيمت و مارک ، سوالاتي نيز در مورد گرم يا سرد بودن آن وجود دارد ما در ادامه اين مطلب به راهنماي خريد دستگاه‌ بخور ميپردازيم باما همراه باشيد.

 

دستگاه بخور صورت چيست؟

دستگاه بخور صورت وسيله اي براي بخور دادن براي پوست صورت است، گرما دادن به پوست صورت ، پوست شما را زيبا و شاداب مي کند. همانطور که مي دانيد ، آنها در گذشته پوست را براي زيبايي پوست و صورت گرم مي کردند ، از پوشيدن حوله داغ تا بخار دادن با آب جوش که خطرات زيادي نيز به همراه داشت. اما امروز با خريد بخور صورت مي توانيد پوستي نرم ، زيبا و جوان با سهولت و بدون خطر داشته باشيد.

چرا از بخور استفاده كنيم؟

به طور کلي ، رطوبت ايده آل در داخل و هر فضاي بسته ديگر بين 30 تا 50 درصد است ، اما از آنجا که اين مقدار معمولاً کمتر از مقدار استاندارد در يک محيط بارگيري شده است ، بايد از دستگاه بخور استفاده کرد. زيرا رطوبت سازها با افزايش بخار آب موجود در هوا و ايجاد ميزان رطوبت مورد نياز در محيط ، ميزان خشکي محيط را افزايش مي دهند.

بنابراين ، با کاهش سطح رطوبت در زمستان و افزايش تابستان، استفاده از بخور سرد و گرم براي از بين بردن مشکلات و علائم سرماخوردگي و بيماري هاي تنفسي توصيه مي شود.

به طور کلي ، اواپراتورهاي امروزي از سه قسمت اصلي تشکيل شده اند ، مخزن آب متحرک، خروجي و تنظيم کننده بخار با قابليت چرخش 360 درجه و فضاي کمي براي ريختن انواع خوشبو كننده‌ ها و رايحه هاي دستگاه.

البته ، اکثر دستگاه ها عملکردهاي مختلف ديگري مانند چراغ قوه ، کليدهاي تايمر و. . در دستگاه قرار داده شده است که مي توانيد با چند فلش علامت گذاري کنيد.

اهميت انتخاب بهترين دستگاه بخور سرد و گرم

اما يکي از مهمترين مزاياي بخور دادن پيشگيري و درمان سرماخوردگي است. به همين دليل ، پزشکان توصيه مي کنند يک دستگاه بخور در اتاق کودک قرار دهيد تا کودک و نوزاد بتوانند در هنگام خواب راحت نفس بکشند. بخور گرم نيز در تسکين علائم سرماخوردگي براي بزرگسالاني که سرما خورده اند بسيار مثر است. علاوه بر بخور خانگي ، بخار و رطوبت ساز مخصوصي در داخل اتومبيل وجود دارد که علاوه بر مرطوب سازي ، خوشبو کننده هاي داخل خودرو را نيز شامل مي شود.

موارد قابل توجه قبل از انتخاب و خريد بخور گرم و سرد

به مواد و کيفيت ساخت آن توجه کنيد: بستگي به سازنده و برندي که انتخاب مي کنيد، بدنه دستگاه بخور مي تواند از پلاستيک يا فولاد ساخته شود.

استفاده آسان براي همه: تعويض آب مخزن ، روشن و خاموش کردن آن ، استفاده از تايمر و ساير عملکردهاي دستگاه نبايد خيلي پيچيده باشد و توسط همه انجام شود.

ميزان صدا توليد شده: صداي توليد شده توسط دستگاه هاي بخور ارزان قيمت معمولاً آزار دهنده است. پس اگر از سر کار بر مي گرديد و حالتان مطلوب نيست اين صدا شما را آزار خواهد داد.

امکانات: مانند کنترل از راه دور ، کنترل خودکار رطوبت محيط ، خاموش شدن خودکار پس از اتمام آب ، وجود مخزن خشک کن ، کليد براي تنظيم ميزان بخار توليد شده ، چراغ آتش و تايمر و… که مي تواند روي دستگاه تعبيه شده باشد. بديهي است که وجود اين موارد بر قيمت وسيله تاثير خواهد گذاشت.

گارانتي و کارايي

قيمت اين دستگاه ها عموما بالاست، بنابرين بايد از يک برند و فروشگاه معتبر تهيه کنيد. معمولا اکثر دستگاه هاي با کيفيت 12-18 ماه گارانتي دارند.

بهترين دستگاه بخور سرد و گرم چي بگيرم؟

انتخاب برند يکي از مهم ترين مراحل در خريد اين وسيله هست. به دليل ارتباط آن با سلامتي و قيمت بالايي که دارد، باعث مي شود اين حساسيت بيشتر هم شود. اما نگران نباشيد در ادامه پست بهترين مارک ها و دستگاه هاي بخور سرد و گرم را به شما معرفي خواهيم کرد.

منبع:

https://speakerdeck.com/snmme

https://active.popsugar.com/@behtarinyab/profile

https://ello.co/film-mag

https://rabbitroom.com/members/behtarinyab/profile /

https://www.producthunt.com/@mansoor_ghenae

https://www.livejoual.com/profile?userid=91106896&t=I

https://forum.reallusion.com/Users/3004327/behtarinyabcom

https://www.walkscore.com/people/164332172409/behtarinyab

https://anchor.fm/behtarinyae

https://www.podomatic.com/podcasts/behtarinyab-com

https://www.intensedebate.com/people/behtarinyab

https://www.awwwards.com/mansoor-ghenae/favorites

https://www.wattpad.com/user/behtarinyab

https://www.viki.com/users/behtarinyab_com_670/about

https://www.kiva.org/lender/mansoor4152

https://behtarinyabcom.contently.com /

https://www.tukeylinux.org/user/1736727

https://app.vagrantup.com/behtarinyabs

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 181 تاريخ : جمعه 17 تير 1401 ساعت: 12:31

Music Promotion Services Marketing

Cheapest Spotify plays premium

Is Spotify the best platform for those people who are looking for their favorite music and has lots of services for all kinds of people even artists and normal people.

Cheapest Spotify plays are a choice for those artists who cannot afford so much money but for this reason they can do it. The definition of Spotify plays is related to all tracks that you're released and they have been hurt by so many people who can be your future fans.

There is one website that can give lots of services in the field of Spotify promotion services but you need to first make understandable things for yourself. The name of the website is black white promotion services. This website can offer so many services in the field of everything like Instagram YouTube and Spotify and stuff like that. If you are a new artist and you are reading this brief information you need to focus on the goals that you have in your mind, please on the artistic life that you made for yourself. As you may probably know Spotify plays can help you to be seen by so many people.

 

For the new artist cheapest Spotify plays can be a good and appropriate choice for themselves to improve their artistic life. Artists like Jay Z and Beyonce starting a jouey like this. But you need to focus on the other services that you can get from back white promotion. All the people can be an artist but the exceptional people can be real artists. So they do not lose any opportunity and they try to make great things for themselves, especially in the office of life.

The cheapest black white promotion has a range of variable prices the prices here is it starts from $10 to $1,000 but you have to know that all the prices that exist on the cheapest Spotify play in black white promotion have to discount. All the choices of a Spotify please can give you more than 1000 plays or the structure that you mate for yourself especially for artistic like so they can give you everything based on the goals that you made for yourself.

All the choices of Spotify play that exist on black white promotion can be in a high-quality version.

In conclusion, the cheapest Spotify plays can allow you to have a real-life this apply for yourself so if you want to know more about the cheapest Spotify plays premium you need to go through black white promotion website to figure out what is the best things for you.

 

Buy Beatport Downloads

the Beatport is the best place for people especially the artist who wants to be at the top place, there is a website which would be called the black-white promotion. In black white promotion, you will get to Buy beat port downloads. It means that if you have tracks. You can have so many people who are going to be your fans. And they also download your tracks so many times, this is one of the assets that you will need for yourself. The main part of Buying Beat port download is related to the choices that you can get on the Black white promotion website.

 

The main goal of Beatport is to placed you on top list of so many songs but the website which is Black white promotion can help you to move further against all of your competitors. Your competitors also can be new and other famous artist like Beyonce, if you want to know what are the main features of Beatport download, you can access to Black white promotion services. So this would main a real opportunity for yourself. Actually this would help you to be on top list on beat port strategies.

 

 

 

What is the Beatport

The Beatport online streaming service, which has long been promoting and attracting fans, is now available to DJs for the first time through the DJ Pioneer app. This service is available through the latest version of the Pioneer We DJ iPhone application with the free download, but the cost of this service is paid by paying a Beatport LINK subscription. And will soon be available for Rekordbox DJ software. Which provides DJs with access to the tracks offline without the need for the Inteet.

Also, this would be a great explanation for those people who wants to have Beat port downloads so in Black white promotion you can have a source of the help of promotion for yourself. However, there is now access to millions of songs, going to different styles and searching. Cracks are loaded on the decks with the We DJ app almost too soon, and crack analysis is done in the background,

How can we access to Beatport downloads

Buying beat port download is related to some websites that are offering the services in this field like black white promotion. So if you are a DJ, you can have the main features of download on Beatport.

Conclusion

In this article we discussed about Buying Beatport download so if you want to access to this options please go to black white promotion.

https://cutt.ly/jKNFmSK

  https://mub.me/HbFO

https://llk.dk/dr4y87

 

https://www.intensedebate.com/people/KayBush3d

https://www.authorstream.com/KayBush3/

https://www.f6s.com/kay-bush

https://letterboxd.com/KayBush3/

https://devpost.com/kaybush3

https://www.openleaing.com/u/kaybush-rdu6yh/

https://www.bitsdujour.com/profiles/dLQcic

https://www.zillow.com/profile/KayBush3

http://recipes.mentaframework.org/user/profile/212954.page

https://qiita.com/KayBush3

 

 

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 188 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 21:49

 

 

بلوک سبک

بلوک سيماني  يکي از پرمصرفترين انواع بلوک ساختماني در ايران است که به دليل فراواني و در دسترس بودن مواد اوليه آن و همچنين ارزاني نسبي قيمت آن در ايران به يکي از پرکاربردترين انواع مصالح ساختماني براي تيغه چيني و ديوارکشي تبديل شده است. بلوک سيماني از سه مصالح پايه شامل سيمان، ماسه و آب تشکيل شده است که با توجه به مواد اوليه به کار رفته در آن به دو نوع بلوک سنگين و سبک تقسيم ميشود. در صورتي که از ماسه در توليد بلوک سيماني استفاده شود به آن بلوک سيماني15 در 50 سنگين و در صورتي که از پوکه معدني يا صنعتي در توليد بلوک سيماني استفاده شود به آن بلوک سيماني سبک گفته ميشود. در توليد بلوک سيماني سنگين ماسه اي معمولاً از ماسه شکسته استفاده ميشود زيرا ماسه شکسته اصطکاک بيشتري بين اجزا ايجاد ميکند و از اين رو نيروي اصطکاک مابين دانه هاي ماسه به افزايش مقاومت و يکپارچگي بلوک سيماني 15 در 50 کمک ميکند. همچنين يکي از مسائل بسيار مهمي که در توليد بلوک سيماني به آن بايد توجه شود طرح اختلاط مهندسي ماسه و سيمان و آب است.

 

222_w4jd.jpg

بلوک هاي سيماني سبک در اقسام ديواري و سقفي به منظور کاهش بار، تبادل حرارتي و صوتي در ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند. اين بلوک ها از بتن هاي سبک  ساخته مي شوند. وزن مخصوص بلوک هاي سيماني سبک از ??? تا ???? کيلوگرم بر مترمکعب مي باشد. مقاومت فشاري متوسط ? نمونه آن ها بايد حداقل ?? کيلوگرم بر سانتيمتر مربع و حداقل مقاومت فشاري يک نمونه ?? کيلوگرم بر سانتيمترمربع باشد.

 

بلوک سبک استاندارد

تاييديه شهرداري براي محصولات استاندارد

وزن مناسب بلوک سيماني استاندارد

اگر بخواهيم وزن بلوک هاي سيماني ساده و سبک را مقايسه کنيم بايد ابتدا هر کدام از آن ها را در ابعاد ??*??*?? سانتيمتر مورد بررسي قرار دهيم. وزن هر عدد بلوک سيماني حدود ?? الي ?? کيلوگرم مي باشد. اگر از پوکه به جاي شن در محصول استفاده شود، وزن آن به ?? الي ?? کيوگرم مي رسد.

براي خريد بلوک سبک استاندارد، گام مهمي که هر پيمانکار يا کارفرما بايد بردارد، انتخاب تامين کننده يا برند مناسب و معتبر ميباشد. در صورتي که خريد بلوک ساختماني از مراکز غير معتبر صورت گيرد، ضررهاي مالي بسياري براي کارفرما ايجاد خواهد کرد، که در طول زمان ضررهاي جاني نيز ممکن است به آن اضافه گردد.

اگر چه بلوک سبک يک عضو غير باربر براي تيغه چيني ساختمان است، اما نميتوان در خريد آن و يا انتخاب تامين کننده معتبر آن دچار اهمال يا کوتاهي شد. بازار مصالح ساختماني، بازار گسترده اي است که مصالح را با انواع قيمت به بازار عرضه مي کنند. اما چيزي که باعث تمايز توليد کنندگان با هم ميشود، نحوه ساخت و رعايت اصول استاندارد در ساخت محصول ميباشد.

مهم ترين نکته اي که هنگام خريد بلوک سيماني سبک بايد به آن دقت شود، نشان استاندارد سازمان ملي ايران است که مراتب اخذ آن بايد از جانب تامين کننده طي شده و در ساخت تک تک خروجي ها لحاظ گردد.
در ادامه حول شاخص هاي اعطاي امتياز به تامين کننده و محاسبه امتياز و نمره قبولي يا عدم اعتبار آن برند، بحث ميگردد.

توليد کننده بلوک سبک با آزمايشات کنترل کيفي

کنترل کيفي مصالح ساختماني

تامين کننده اي در بازار مصالح ساختماني داراي اعتبار و اصالت کالا شناخته ميشود که محصولات خود را در آزمايشگاه هاي کنترل کيفي مورد بررسي قرار داده و آن را از لحاظ استانداردهاي مشخص شده از جانب دستگاه هاي اجرايي به اثبات رسانده باشد. تمامي بلوک هاي سبک ساختماني توليد شده توسط آن برند بايد داراي نشان استاندارد ملي ايران باشد. زماني يک بلوک مجوز شماره ???? سازمان استاندارد ملي را دريافت ميکند که از لحاظ ظاهري، مقاومت، وزن و ميزان جذب رطوبت رواداري هاي مجاز را رعايت کرده باشد.

نکات اجرايي بلوک سيماني چيست؟

پيش از استفاده بايد بلوک‌ها را به خوبي تميز و رويشان را خيس کنيد تا به بهترين شکل ممکن با ملات به يکديگر بچسبند.

شاقول بودن ديوار و عمود بودن دو ديوار نسبت به هم (گونيا بودن) در حين اجراي هر رج ديوار بررسي گردد.

يکي از کارهاي اشتباه خرد کردن بلوک‌ها است چرا که اين کار از مقاومت آن‌ها کم مي‌کند. در حد امکان بلوک‌ها به صورت سالم و يک تکه اجرا گردد.

ملات خوب ملاتي است که از ماسه و سيمان کافي ساخته شده باشد. اين ملات بايد در بخش‌هاي پايين و ديواره‌هاي بلوک‌ها نيز پخش شود.

اگر در سقف تيرچه و بلوک از بلوک‌هاي سيماني جهت پر کردن فضاي بين تيرچه‌ها استفاده شد حتما بلوک‌هاي ابتدا و انتها با پلاستيک مسدود شوند تا بتن داخل آن‌ها نرفته و وزن سقف سنگين نشود.

امروزه  در کلان‌شهرها و ساختمان‌هاي مدرن استفاده از بلوک سبک رونق فراواني يافته است از مهم‌ترين مزايا استفاده از بلوک سيماني سبک مي‌توان موارد زيادي را نام برد.

افزايش سرعت ساخت

عايق صوت و حرارت

سبک‌تر شدن سازه نهايي

استاندارد بودن بلوک

به همين دليل است که در شهرهاي بزرگ مانند مشهد استفاده از بلوک سبک سيماني در ساختمان‌سازي هرروز تقاضاي بيشتري پيدا مي‌کند.

فروش بلوک سيماني در مشهد

اگرچه بلوک سازه کريمي در استان خراسان و شهر مشهد نمايندگي و عامليت توزيعي ندارد. ولي امکان فروش بلوک سيماني به سازندگان مشهد فراهم است.

خريداران بلوک سبک مي‌تواند با سفارش بلوک سبک به کارخانه بلوک سازه کريمي با خيالي آسوده بلوک سبک را در پروژه خود تحويل گرفته و استفاده نمايند.

 

بلوک کريمي  توليد کننده بلوک سيماني استاندارد با جديدترين روش آمادگي دريافت سفارش از تمام نقاط کشور را داراست. به دليل ظرفيت بالاي توليد اين سفارشات در اسرع وقت آماده تحويل هستند.

 

 

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 175 تاريخ : جمعه 3 تير 1401 ساعت: 21:07

لینک دوستان

خبرنامه